tisdag 27 oktober 2009

Är du Nicke Nyfiken?

Ja, lite nyfiken är du. Du är ju faktiskt en av dem som läser vår
blogg och det tycker vi är roligt. Vi har ca 100 besök varje dag på
vår blogg och det blir 3000 i månaden. Vi har snart kommit upp i
15000 besök sedan vi satte in vår räknare. Helt otroligt!
Nu blir vi också lite nyfikna. Vilka är alla dessa som läser vår
blogg?
Vi hade tyckt att det var roligt att veta vilka ni är och hur ni
hittade vår blogg och vad som gör att ni följer den. Skriv gärna en
kommentar och berätta. :)

/Nicke Nyfiken.

10 kommentarer:

  1. Det är ju bara jag =) Carola

    SvaraRadera
  2. Som Olivers faster så är det kul att veta lite mer vad som händer omkring honom i hans vardag. Ditte skickade länken till oss. Keep up the good work;)

    SvaraRadera
  3. Jag följer Alvina i vått och torrt! /Noah

    SvaraRadera
  4. KLart man håller koll på bästisen :) / Minea

    SvaraRadera
  5. Denna Nicke Nyfiken är Mineas mormor:)

    SvaraRadera
  6. Eftersom man har fullt upp alltid är det bra att kunna gå in här och läsa om vad som händer med den bästa vännen i världen och hennes familj. Gillar er alla väldigt mycket!!

    SvaraRadera
  7. Bara lilla jag som följer er vardag...Kanonfin blogg om er fina familj...Kramizar Malin.M

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Ja, jag är nyfiken. Jag hittade till Er sida när jag googlade på olika sjukdomar. Det var ganska nyligen. När jag såg en blogg från Åstorp kikade jag in. Jag vet ju vem ni är och blir glad när jag får läsa och SE hur roligt och mysigt ni verkar ha det med barnen.
    Grattis till sonen!!!
    Mvh Jenny Nilsson (Nilons goda hälft =D)

    SvaraRadera
  9. Tanja & co så klart :-)

    SvaraRadera
  10. hej
    bara en gammal vän som följer er och er fina familj genom denna härliga blogg.. fick se den genom petra anderssons. kul att hålla sig lite uppdaterad om sina gamla vänner.
    grattis till lillkillen!!!
    kramiz jessica ( johannesson)

    SvaraRadera