tisdag 13 oktober 2009

Lite som hänt!!

I Söndags när det var tråkigt väder så passade jag och Mamma på att baka en kaka. Det blev fiffirutor, mums jättegott... i Måndags var vi på Knytte, Mamma, Pappa Och Zachris var med. Tyvärr så var Ingela (ledaren) Fortfarande sjuk så det blev ingen vanlig Knytte. Vi gick in i skogen ändå, vi kramade vårt träd och vi letade pinnar och sen fikade vi, det är ju därför vi är där. När vi kom hem sov jag middag och sen skulle vi till BVC för att väga Zachris. Mamma och Pappa hade glömt att berätta att jag skulle få en spruta, det gjorde lite ont men gick bra jag fick ett bomärke bara för jag var så duktig. Zachris hade gått upp i vikt nu väger han 3760g, inte så konstigt jag tycket han ligger vid Mammas bröst hela tiden. När vi kom hem blev jag lite gnällig jag tycket det gjorde ont i benet där sprutan var tagen så lite gnällig var jag. Men det gick över efter ett bad och så fick jag hjälpa till att bada Zachris, det var kul han gillade det också.


@lvina..



Mamma & jag kramar trädet på Knytte..


Jag kan baka...


och smaka smeten....


Zachris badar...


Jag hjälper till så det blir ordentligt gjort...

2 kommentarer:

  1. Mmmm..synd att man missade den kakan ;-)//Tanja

    SvaraRadera
  2. Tänk när man kunde bada i vasken! Skulle se kul ut idag =)

    SvaraRadera