lördag 24 januari 2009

Alvina går med hunden

Idag så har jag och Pappa varit sjuka. Mamma har varit och spelat innebandymatch mot Röke. Tyvärr så förlorade de men min Mamma är bäst för hon gjorde mål! På eftermiddagen åkte Mamma och Storebror och tittade på A-Laget när de spelade match då passade Pappa och jag på att vila. Pappa hostade hela tiden men jag sov som en liten stock. Gäsp. Det är inte roligt att ha feber. När Mamma och Storebror kom hem ikväll så blev det lite bättre. De hade med sig Pizza och jag fick smaka. Mums! Sedan så åt jag lite yoghurt det svalkade halsen. Då piggnade jag till lite och kunde showa här hemma när jag går med hunden. Nu ska jag dansa till Körslaget på TV.

Kramizar @lvina.

1 kommentar:

  1. Hej snäckan!
    Jag undrar när du ska bli frisk? Det var så länge sedan vi träffades! Jag saknar er äldre töser, ni är lättare att charma! Slå mig en signal när du är på benen och frisk så att vi kan mysa/leka/bråka tillsammans! Puss Noah

    SvaraRadera