torsdag 8 januari 2009



I går var jag och fixade pass med Mamma och Pappa och storebror. De sa att man måste ha ett sådant för att kunna åka till Bonaire, så jag får väl tro på dem:) Det gick jätte bra och Pappa kommer att hämta det om en vecka. Efter det skulle vi till Noah och träffa Minea & Olle. Jag somnade i bilen men när Mamma stannade och försökte lägga mig i vagnen då slog jag upp mina små bruna ögon, jag ville ju leka…. När vi kom in till Noah så möte Olle mig i dörren och blev jätte glad, vilken kille !!! Vi lekte och våra Mammor pratade som vanligt…Efter en stund så bestämde våra Mammor att vi skulle åka pulka på Noahs tomt där det finns en liten backe.. Det var jätte kul, Mamma sprang med mig i pulkan och släppte ner mig från Kullen, jippi det kilade i magen… Hon fick göra det ett par gånger, hon behöver träna… Hon sprang även med Minea för hennes Mamma är lite förkyld, tyvärr gick det inte så bra Mamma sprang så fort att Minea trillade av och fick blod i munnen, aj då… Efter vi hade varit hos Noah körde vi vidare till Oj för min storebror skulle köpa färg till håret, va nu det ska vara bra för. Jag och Oliver fick sitta kvar i bilen för jag hade redan somnat. Väl hemma sov jag vidare ute i vagnen och Mamma klippte Oliver och färgade håret på honom. När jag vaknade blev jag lite rädd för min storebror han så läskig ut med all den färgen i håret, men Mamma säger att det kommer att försvinna igen…

När kl närmade sig 16.30 var det dags för pappa och Oliver att åka till deras träning, lite senare åkte jag och Mamma ner också för hon skulle träna efter Oliver. Jag åkte hem med Pappa och Oliver och åt kvällsmat. Mamma tränade först innebandy, sen sa hon att det hade mental-prat med sina tränare i ca 1 h. Jag vet inte alls vad hon menar men det är nog något bra hoppas jag. När Mamma kom hem sov jag redan, jag vakande till och försökte komma upp igen men min Mamma är bestämd och hon lade mig igen och jag somnande ju så klart eftersom jag var jätte trött …..

Kramar @lvina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar