fredag 2 januari 2009

Bloggstart!!!

I dag startar jag och min familj vår blogg. Jag (Mamma) kommer att uppdatera denna sida ett par gånger i veckan. Jag kommer att skriva och berätta vad som händer i vårt liv så att alla vänner och släktingar kan följa vad vi gör i F@miljen Lindbergs vardag. Jag kommer även att lägga in bilder och har ni tur kanske en liten filmsnutt ibland.

Man kan ju undra vad som fick mig på denna tanke att vi skulle ha en blogg. Jo, det är ju så att Farfar bor i Mörrum och han vill ju alltid bli uppdaterad vad som händer med Alvina och Oliver. Nu kan han ju gå in och läsa här, när han känner att han saknar oss och då blir han uppdaterad. :)
Har även kompisar som har tjatat att vi skulle ha en blogg, ibland har jag tänkt att det nog blir en massa jobb men nu är jag i gång. :)
Vi i familjen tycker att det är bra att vi har en blogg. Nu kan även familjen Borneson följa oss som just nu bor sig på Bonaire.

1 kommentar:

  1. Vilken bra ide´ Lägger in den i favoriter listan direkt. Kram Tanja & com

    SvaraRadera