måndag 5 januari 2009

Alvinas Nya Vagn


Nu när vi ska åka och hälsa Patrik och Maria så tyckte Mamma att jag skulle ha en ny vagn för min gamla är lite klumpig att ta med på flyget. Jag förstår inte vad problemet skulle vara. Vi ska ju flyga. Hur kan något som ska flyga vara klumpigt. Aja, Mamma vet säktert bäst. Sagt och gjort så åkte vi till Barnvagnsaffären i Åstorp och hälsade på min favorit Tanja. Väl på plats så hittade jag min vagn. Det är en röd Emmaljunga. Den är snabb med, när Pappa kör. Vi provade den i affären. Tjohoo vad det gick undan! Nu är jag redo för Bonaire!


Kramar @lvina.

2 kommentarer:

  1. Åhh, så fin du är i din nya vagn... pappa hade rätt du klär jätte fint i rött :-) Kram Tanja

    SvaraRadera
  2. Oj vad fin hon e lilla prinsessan .(vagnen med så klart men allt klär väl en skönhet eller hur?? *L*).. snälla skaffa en Alvina till mig med e du snäll... kram

    SvaraRadera