måndag 19 januari 2009

Storebror sjuk!

Storebror sjuk!

Alvina läser en bok!

Alvina dammsuger!

I dag fick Oliver vara hemma från skolan när han vaknade i morse så stoppade mamma in något konstigt i hans öra och så sa det pip och hon tittade på den och sa du har feber och får vara hemma. Jag tänkte jippi tänk att få ha storebror hemma hela dagen, men det som har varit tråkigast är att han har inte orkat så mycket utan sovit en hel del, jag tycker synd om honom. Jag fick ha kul med Mamma i ställer och hjälpte henne med att dammsuga lite, det blev tråkigt efter en stund så jag lade mig på rummet och läste en bok, mycket roligare. Efter jag hade sovit min förmiddags sömn så hade mamma bakat en banan kaka, men tror ni att jag har fått smaka än, nä för hon ska väl ha allt själv den gottegrisen….

Kramen
@lvina!




1 kommentar: