torsdag 29 januari 2009

Hos doktorn igen!!

I dag var Pappa hos doktorn och jag fick följa med igen eftersom jag hade feber. När vi kom dit så tittade doktorn på Pappa först och sen på mig allt såg bra ut men han ville ändå ta sänkan på oss vilket var tur, Pappa hade 68 och man ska visst ligga på ca 8 vilket jag gjorde doktorn sa att någon bakterie hade Pappa. Så doktorn skrev ut kåvepenin. Så nu tror jag att Pappa snart ska bli frisk igen. Min sänka låg på 8 så mig var det inget fel på, tur att de kollade det igen för min föräldrar är så nervösa för att jag är dålig, det är väl bara och vänta tycker jag....
I dag har storerbror varit på sång hos sin sång fröken Monika han sa att det gick bra, jag tror honom för min storebror är bäst på att sjunga....

Under dagen när vi har varit hemma har jag gjort lite allt möjligt läst bok , ätit god kaka mm kommer lite bilder här..






Kramen @lvina!

1 kommentar:

  1. Krya på er alla och imorgon är det din mamma som kommer till mig Alvina! =)
    Då ska vi ut o svira o drömma oss tillbaks till 80-talet....

    SvaraRadera